Search:

Type: Posts; User: bknudtsen

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    1,600
    Views
    1,173,491

    Sticky: Meh... Needs more cowbell. ;)

    Meh... Needs more cowbell. ;)
  2. Replies
    9
    Views
    841

    I like that snap detail.

    I like that snap detail.
  3. Replies
    53
    Views
    6,387

    So what's the sequence of steps for going up the...

    So what's the sequence of steps for going up the ladder you are planning? It's all looking good, BTW.
  4. Replies
    53
    Views
    6,387

    No worries. I wasn't offended. Just giggling to...

    No worries. I wasn't offended. Just giggling to myself.
  5. Replies
    53
    Views
    6,387

    I like your sense of humor, and I generally get...

    I like your sense of humor, and I generally get it, but I gotta ask... Are you from a country that spells words funny, or are you poking fun at our fellow Americans that get into overlanding and...
  6. Replies
    105
    Views
    16,704

    No prob.

    No prob.
  7. Replies
    105
    Views
    16,704

    I have some shiny newish Ford seats for you when...

    I have some shiny newish Ford seats for you when you want them. You will need to either swap your female seatbelt buckle on, or just swap the foam and covers onto your current seats.
  8. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Thx. I am beat. Can't stop sweating even after...

    Thx. I am beat. Can't stop sweating even after a cold shower. Still a couple weeks of work to do at the old house before I feel comfortable turning it over to the new owner.
  9. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    I noticed right away that it ran quieter and the...

    I noticed right away that it ran quieter and the off throttle response was greatly improved. My highway mileage has increased significantly, but I believe some of that is due to going from 3.55's to...
  10. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Holy Carp! I moved damn near my entire house in...

    Holy Carp! I moved damn near my entire house in my van. Still much to do.
  11. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Had some downtime before the move, so I mounted...

    Had some downtime before the move, so I mounted one of my reverse lights to see how it looked.
    ....
  12. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Thx. Snoqualmie Ridge.

    Thx. Snoqualmie Ridge.
  13. Replies
    2,482
    Views
    561,544

    Sticky: That tank cradle is sweet! You should put some...

    That tank cradle is sweet! You should put some led's behind the "Ujoint" cutout. Did you make a plate for all the bolts coming down through the frame or are they studs welded to the frame?
  14. The switch panel turned out really nice.

    The switch panel turned out really nice.
  15. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Today is the big day! We get the keys to our new...

    Today is the big day! We get the keys to our new house at 1500 and start moving. We loaded up the van last night with all of the kitchen and living room boxes, and that was with the bench seat...
  16. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    I've fallen asleep sitting in my Sienna seats in...

    I've fallen asleep sitting in my Sienna seats in the garage twice now. They may be too comfortable... The recliner version must be ridiculous!
  17. Replies
    2,906
    Views
    1,936,628

    Sticky: Nice looking rig! Love the big Excursions.

    Nice looking rig! Love the big Excursions.
  18. That sounds like the breather tube. Could you...

    That sounds like the breather tube. Could you transmission be overfilled?
  19. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    Yep!

    Yep!
  20. Replies
    792
    Views
    114,990

    Sticky: SRW MiniMod! Someone buy it!

    SRW MiniMod! Someone buy it!
  21. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    ...which coincidentally, is completely stripped...

    ...which coincidentally, is completely stripped bare in the back. Should come in pretty handy.
  22. Replies
    1,241
    Views
    293,933

    So, I've been sitting out in my garage having...

    So, I've been sitting out in my garage having coffee in my new Sienna seats, and I gotta say, "Man are they comfortable!" I really like the fabric, and the color is almost an exact match to the Ford...
  23. Replies
    28
    Views
    2,117

    Looks like a good start. MDF is too heavy as...

    Looks like a good start. MDF is too heavy as well. I would look at ply for the laminate.
  24. I like where this is going Cole! Excited to see...

    I like where this is going Cole! Excited to see it come together.
  25. Replies
    11
    Views
    796

    Nice! Welcome.

    Nice! Welcome.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4